۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

علی خامنه ای مایه ی ننگ اسلام و ایران
تاریخ در حال تکرار است
علی خامنه ای با سوء استفاده از نام دین ،هم چون خلفای اموی و عباسی ( که خود را جانشین پیامبر می دانستند و با این ابزار ؛ با انجام هر جنایت و خونریزی ، هوای نفس و کینه جوئی های خویش را منتسب به فرمان الهی می نمودند ) ، خود را جانشین امام معصوم نامیده ، بی آن که شایسته ی آن باشد.
او با تبدیل ولایت به سلطنت ، هر آن چه که از هوای نفسش بر می خیزد ، و هر آن چه که را که به صورت زمینی با حب و بغض شخصی ، اراده می نماید ، به آن جنبه تقدس و آسمانی داده ، و کسانی را که با تکیه بر دین و تقوای خویش و یا آزادگی و مردانگی خود نمی خواهند زیر بار ذلت و ظلم او رفته و دین خود را به دنیای او بفروشند ، بی بصیرت می نامد.
چه بسیار کسانی که در این بیست و چهار سال حکمرانی ظالمانه او ، از انقلاب فاصله گرفتند ، چه فراوان افرادی که به دلیل رفتار او و حاکمیت ظالم کشور ، راه بی دینی را بر گزیدند ، چه بی شمار دختران و ناموس های وطنمان که در داخل و خارج کشور ، به خاطر قدری نان و آب به تن فروشی تن دادند.
و در عوض سرمایه ی این ملت سراریز به کیسه ی حزب الله و حماس و مراکز خاص دیگر در خارج کشور می شود تا نام او ولی امر مسلمین جهان شود.
چگونه خامنه ای خواب راحت به چشمش می آید و شب ها آسوده به بستر می رود؟
او روی هر سلطان ستمگر در تاریخ ایران را سفید نموده ، از او نه مردانگی می شناسیم نه شرف ، نه رفاقت و نه هیچ چیز دیگر.
چه بسیار افرادی که در جوانی دست او را گرفتند و به او کمک کردند اما او بعدها پاسخ خوبی آنان را به بدی داد ، محمد شانه چی ، میر اسماعیل موسوی ، اکبر هاشمی و....
آیا او با این اعمال ننگین خود ،ب ه خصوص در این چند ساله ، هرگز به قضاوت تاریخ در مورد خود اندیشیده ؟
آن هنگام که نیمه های شب دهه پنجاه از ترس دستگیری به خانه میر اسماعیل موسوی در تهران پناه می برد اما وقت تشییع جنازه ی او ، اجازه ی حضور فرزندش میر حسین را در مراسمش نداد.
او امروز با نمک نشناسی تمام ، دوست قدیمی و مسبب اصلی رهبری خود را رد صلاحیت نمود.
بی شک او هم مایه ننگ اسلام است و هم ایران .
هم برای روحانیت شیعه و هم برای ایران و هر ایرانی.
نام او در کنار جباران و ظالمان تاریخ ثبت خواهد شد ، و همگان از او به شر و بدی یاد خواهند کرد ، چرا که او نخواست نام نیکی از خود به جای بگذارد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر